קייטרינג לימי הולדת – חלבי / פרווה

 

לעיתים עולה הצורך לקיים אירוע לרגל יום הולדת בסגנון חווייתי ועשיר, הכולל הגשת כיבוד מעניין ומפנק במיוחד. עם זאת, מספר האורחים עשוי להקשות על הכנה עצמאית של מזון להגשה, אשר גם יענה על הצורך החווייתי והאווירתי וגם ישביע את האורחים. שירותי הקייטרינג ליום הולדת של פסטל פריז מקנים לבאי האירוע חוויה קולינרית משובחת ויוצאת דופן, המושתת כולה על המטבח הצרפתי. המנות בקייטרינג שלנו חלביות וכשרות (כשרות בד"צ בית יוסף), ומיוצרות על טהרת החלב, הגבינה והשמנת. השירות מוצע באזורים רבים ברחבי הארץ.

הרכבת תפריט קייטרינג ליום הולדת מצריכה חשיבה מקדימה על התקציב, סגנון האירוע וצרכי האורחים. הצוות המקצועי, המסור והמיומן של פסטל פריז מלווה את הלקוח לאורך כל שלבי תכנון האירוע, ומופקד על התאמת המנות והאווירה לאירוע. אנו נעשה הכל על מנת לענות על צרכי, העדפות ורצונות הלקוח, ובכדי להפיק אירוע באווירה צרפתית יוקרתית, מהודרת ומפוארת. לרוב באירועי ימי הולדת אין ציפייה מצד באי האירוע לקבל ארוחה מלאה בת 3 מנות. לכן, מומלץ להשתמש במזנונים ודוכני מזון המגישים מנות קוקטייל מעוצבות, מסוגננות ומשביעות.

 

קייטרינג עשיר לחגיגת יום הולדת

בקייטרינג ליום הולדת, המפתח להצלחה טמון בתפריט פשוט וצנוע אך עם קריצה של יוקרה ופאר. כריכונים מלחם איכותי ובמילויים משגעים, פיצות בהכנה ביתית ושלל מאפים ועוגות צרפתיות מתאימים בדיוק למטרה זו. שירותי הקייטרינג שלנו כוללים מטעמים, מעדנים ומאכלים מלוחים ומתוקים כאחד, בהשראת עולם הקולינריה הצרפתי.

הלקוח, בסיוע וליווי צמוד של צוות פסטל פריז, מרכיב את התפריט המועדף עליו והמתאים ביותר לאירוע. ניתן לשלב מנות מלוחות משביעות כמו פלטות דגים משובחת, מגוון קישים ומבחר פריקסות ממולאות בכל טוב, לצד קינוחים צרפתיים מיוחדים הכוללים מאפים, פטיפורים ומקרונים.

קייטרינג ליום הולדת נדרש להפקת אירוע קסום, חמים ואינטימי, אך עם זאת בסטייל יוקרתי, מיוחד ומשובח. התאמת התפריט וסגנון הגשת המנות בקייטרינג נעשית בהתאם לגודל האירוע, אופיו ומטרתו. המנות הצרפתיות הקטנות, המעוצבות והמסוגננות שלנו מתאימות ליצירת אווירת יום הולדת קלילה, חגיגית וקז'ואלית, מבלי להתפשר על איכות המזון. מאכלי המטבח הצרפתי החלבי מתאימים ליצירת חגיגת יום הולדת נהדרת, טעימה ומשביעה, שיותירה את האורחים פעורי פה, שבעים ומרוצים.

אצלנו, איכות איננה מילה גסה – ולכן שירות קייטרינג ליום הולדת מבטיח מזון מחומרי הגלם המשובחים, הטריים והאיכותיים ביותר. למטבחי פסטל פריז נכנסים אך ורק מוצרי החלב המשובחים ביותר, הדגים המובחרים ביותר והפירות והירקות הכי טריים שיש. הדגש בהרכבת התפריט הוא על מאכלים במגוון טעמים, ניחוחות ומראות, המיוצרים ומוגשים תוך חשיבה יצירתית רבה. עבור אלו המעוניינים להתפנק בחגיגת יום הולדת חווייתית, ייחודית וטעימה במיוחד, קייטרינג ליום הולדת של פסטל פריז הוא פתרון אידאלי.

תפריט