קייטרינג לבר או בת מצווה

 

קייטרינג לבר / בת מצווה אירוע בת או בר מצווה מהווה מאורע חשוב ומשמעותי ביותר בחיי כל משפחה. מדובר באירוע המסמל את המעבר של הנער או הנערה מעולם הילדות לעולם המבוגרים. טקס בר או בת המצווה נחשב לאחד מהמרגשים והמקסימים ביהדות, שכן מסמלים את יציאת הבן או הבת לדרך חדשה, מעניינת ומסעירה. מעמד העלייה לתורה, ההתעטפות בטלית והקראת הפרשה יוצרים אירוע חד פעמי ומשמעותי ביותר עבור הנער/ה ובני המשפחה כאחד.

לצד ההכנות לקראת הטקס, העלייה לתורה והברכות, חשוב מאוד שלא להזניח את הכיבוד לאורחים. פסטל פריז מציעה שירותי קייטרינג חלבי מקצועי לבר / בת מצוות. קייטרינג לבר / בת מצווה בהפקת פסטל פריז מאפשר חוויה קולינארית מפנקת במיוחד, באווירה צרפתית מסורתית.

שירותי ההסעדה לבר / בת מצווה כולל מאכלים חלביים, טעימים וכשרים המיוצרים על טהרת החלב, השמנת והגבינה, ובהשראת המטבח הצרפתי. שימוש בקייטרינג מעניק לאירוע בר או בת המצווה יוקרה, פאר והדר. המאכלים המשובחים יותירו כל אורח פעור פה לנוכח מגוון הטעמים העשירים, הניחוחות המיוחדים והמראות המדהימים.

 

שירותי הסעדה מקצועיים לבר ובת מצוות

קייטרינג לבר/בת מצווה מציע ללקוח שרות מקצועי, מסור ומוקפד, המאפשר להפיק אירוע ברמה הגבוהה ביותר. הצוות עתיר הניסיון שלנו כולל אנשי קולינריה, פרסום והפקת אירועים, המלווים את הלקוח בכל אחד משלבי תכנון האירוע. המטרה העומדת לנגד עינינו הינה ארגון אירוע מוצלח ובלתי נשכח, הממלא את רצון הלקוח ואורחיו בצורה המיטבית. מסיבה זו, סוג המנות בתפריט, סגנון עיצובן ואופן הגשתן נעשות בהתאם להעדפות הלקוח ולאופי האירוע. מאכלי הגורמה החלביים והכשרים של פסטל פריז אידאליים לחגיגת בר או בת מצווה, שכן המטבח החלבי כולל מטעמים משובחים ומגוונים במיוחד. המאכלים הצרפתיים מקנים לאירוע ניחוח של פאר, איכות ויוקרה, ומאפשרים חוויה קולינרית מיוחדת, טעימה ומשביעה.

חומרי הגלם מהם מורכבות כל המנות בקייטרינג פסטל פריז הם מהאיכותיים, מהמשובחים ומהיוקרתיים ביותר, וכוללים גבינות בוטיק נפלאות בשלל סגנונות, שמנת וחמאה איכותיות, בצקים מעניינים ופירות וירקות טריים ורעננים בלבד. מבחר המאכלים המלוחים כולל פלטה יוקרתית של דגים מעושנים המוגשים לצד קרפים צרפתיים מלוחים, פלטות ירקות צבעוניות ומרעננות, קישים במגוון טעמים וכריכונים בשלל מילויים מפתיעים. בגזרת המאכלים המתוקים ניתן למצוא מבחר מאפים, קינוחים ומעדנים צרפתיים, דוגמת עוגות, קישים מתוקים, פטיפורים יצירתיים, מקרונים צבעוניים בטעמים מעודנים, ועוד. ניתן לבחור בבופה על טהרת המלוחים או המתוקים, או בכזה המשלב בין השניים, לשם יצירת חוויה כוללת ומלאה ככל הניתן.

קייטרינג לבר מצווה או לבת מצווה בהפקת פסטל פריז מיועד לייצר חוויה חלומית הכוללת יצירת מופת קולינרית ועיצובית. הדגש מושם על מנות גורמה צרפתיות בעיצובים מסוגננים, מקוריים וייחודיים, התורמים לאווירת היוקרה. אנו מציעים תפריט עשיר ומשובח, הכולל מנות צרפתיות יוקרתיות העשויות מהחומרים הטובים ביותר. השימוש בשירותי קייטרינג לאירועי בר או בת מצווה מאפשר להפכם לחוויה טעימה, מרגשת ובלתי נשכחת, עבור חתני השמחה ואורחיהם. עבור אלו המעוניינים בהפקת אירוע בר/בת מצווה מקורי, יחיד ומיוחד, שירותי הקייטרינג של פסטל פריז עשויים לתת את המענה המושלם.

 

קייטרינג לבר מצווה / בת מצוות – כשר, טעים ואיכותי!

אנו ערוכים לכל בקשה, הזמנה ורצון שיביע הלקוח, תוך הקפדה יתרה על איכות המזון וכשרותו. המנות הצרפתיות המיוחדות משלבים טעמים וניחוחות, ליצירת חוויה קולינארית מרהיבה, מרתקת וטעימה להפליא. הדגש בשירות הקייטרינג לבר / בת מצווות מושם על אירוע המשלב חמימות, אינטימיות וקרבה משפחתית, לצד שמחה וחגיגיות. התוצאה תהיה חגיגת בר או בת מצווה מושקעת ומוצלחת, הכוללת אירוע מושלם ומוקפד עד לפרט האחרון.

תפריט